Vragen?

Trainingen

Waar vind ik informatie over de data, tijd, locatie et cetera?

Op de pagina van de training vind je alles onder het tabblad Praktische Informatie. Ben je al aangemeld voor een training? Dan vind je de informatie ook in de Leeromgeving bij de training onder home.

Wat zijn de kosten van de training?

Op de pagina van de training vind je de kosten onder het tabblad Praktische Informatie.

Kan ik nog kosteloos annuleren?

Tot 4 weken voor de start van de training kun je kosteloos annuleren. Daarna betaal je het volledige bedrag. Om de gehele annuleringsvoorwaarden in te zien; Annuleringsvoorwaarden Trainingen open inschrijving – MEEK2

Ik heb me aangemeld voor de verkeerde training of data. Wat nu?

Stuur een mail naar contact@meek2.nl en we lossen het samen op.

Gaat een training door?

Een training van MEEK2 gaat altijd door, tenzij MEEK2 in de leeromgeving anders bericht.

Leeromgeving

Hoe kom ik in mijn leeromgeving?

Bij de Contactpagina op de site vind je een link naar de leeromgeving.

Hoe kom ik aan mijn inloggegevens voor mijn leeromgeving?

Deze zijn verstuurd naar het door jouw ingevulde mailadres. Mogelijk vind je de mail in je mapje ongewenste mail. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wat vind ik in mijn leeromgeving?

Als je bent ingelogd, zie je naast praktische informatie ook je studiemateriaal voor jouw training. Ook vind je de gegevens van je trainer en andere deelnemers. Je kunt ook contact met elkaar maken.

Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens kwijt ben?

Neem contact met ons op, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Ik heb me ingeschreven maar zie de training niet in mijn leeromgeving?

Check eerst of je inlogt met het mailadres wat je bij de aanmelding van deze training hebt ingevuld.
Heb je verschillende mailadressen gebruikt dan heb je meerdere accounts.
We adviseren om één mailadres (liefst privé mailadres) te gebruiken voor de leeromgeving.
Hierdoor houd je overzicht in de trainingen waar je je voor hebt ingeschreven.
En bij wijziging van werkgever kan je altijd bij je account.

Praktisch

Wat doe ik als ik ziek ben op de trainingsdag?

Stuur een bericht naar je trainer in de leeromgeving over je afwezigheid. Helaas zijn de kosten voor de training al gemaakt en is restitutie niet mogelijk.

Waar vind ik mijn certificaat?

Na de training vind je je certificaat onder Documenten in je leeromgeving.

Staat je vraag hier niet tussen?

Ga naar onze contactgegevens en vul het contactformulier in of stuur een mail.